Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan (www.kokotikid.fi) tuotteet suunnittelee, valmistaa sekä myy Lind Jenni Julia | KOKOTIkid (y-tunnus 3258056-4). Verkkokauppa myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Hinnat sisältävät arvonlisäveron (24 %). Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan tuotesivulla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksen yhteydessä tilaajan sähköpostiosoite sekä puhelinnumero ovat pakolliset tilauksen käsittelyä ja paketin saapumisilmoitusta varten.

Tuotteet lähetetään varastolta normaalisti 1-7 arkipäivän kuluessa. Mikäli tuotteita ei ole varastossa tai tuotteet ovat tilaustuotteita, lähetys tapahtuu kahden viikon (14vrk) kuluessa. Pidätämme oikeuden pidentää toimitusaikaa varastosaldon virheellisyyden, sairastumisen tai odottamattoman teknisen vian tai laiterikon vuoksi.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Klarna checkout (Klarna Bank AB (publ), VAT | y-tunnus SE556737-0431 ), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Klarnan verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Klarna Bank AB (publ) tai Nordea Finans Sverige AB (publ). Klarna Bank välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Maksutavat

Klarna checkout -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla tai Maksa myöhemmin (Klarna tili). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, S-Pankki, Visa- sekä MasterCard-kortit.

Klarna -maksupalvelun yhteystiedot:

Klarna, Klarna Bank AB (publ) (VAT | Y-tunnus SE556737-0431)
Puhelin: 09 42599771 (ma-pe klo 9-18)

Postiosoite: Klarna oy, PL 39 00100 Helsinki

FAQ -kysymyksiä ja niihin vastauksia, sekä chattiyhteys: Asiakaspalvelu | Klarna Suomi (klarna.fi/asiakaspalvelu)


Toimituskulut ja toimitustapa

Tuotteet toimitetaan Postin postipakettina, joita molempia voi seurata lähetystunnuksella. Toimituskulut sisältävät pakkaus- ja postituskulut, jotka ilmoitetaan aina tilauksen teon yhteydessä. Toimituskulut Suomeen 5,90€ / tilaus.

Huomaathan, että Posti säilyttää paketteja viikon niiden saapumisesta, joten noudathan pakettisi ajoissa. Noutamattomien pakettien uudelleenlähettämisestä veloitamme lisäksi käsittelykulun (10€).

Tilaus on myös mahdollista noutaa veloituksetta Launosista. Valitessanne toimitustavaksi noudon, saat sähköpostitse nouto-ohjeet tilauksellenne sen valmistuttua.

Toimitusaika

Kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet valmistetaan käsin tilauksesta. Tuotteiden toimitusaika on 2–14 vuorokautta. Tuotteet toimitetaan Postille mahdollisimman pian tilauksen pakkaamisen jälkeen. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitetaan verkkokaupassa. Syitä pidennettyihin valmistusaikoihin voivat olla esimerkiksi suuri tilausmäärä tai yrittäjän sairastuminen.

Tilauksen vaihto- ja palautusehdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusoikeus alkaen siitä päivästä, kun asiakas on vastaanottanut tuotteet. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä, virheettömässä kunnossa. Huomioithan, että lahjakorteilla sekä tuttinauhoilla (hygieniasyyt) ei ole palautusoikeutta.

Palautuksen kustannukset (6,90€) maksaa asiakas. Palautusmaksu pidätetään palautettavasta summasta. Jos palautat osan tilauksestasi ja tilauksesi lopullinen arvo ei enää täytä ilmaisen toimituksen ostorajaa, veloitetaan valitsemasi toimitustavan normaalit toimituskulut vähentämällä ne palautussummasta.

Olethan meihin yhteydessä sähköpostilla info@kokotikid.fi, jos haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on viallinen tai vaurioitunut kuljetuksessa, olethan yhdeydessä viipymättä info@kokotikid.fi. Jokainen tilanne arvioidaan ja ratkaistaan tapauskohtaisesti asiakkaan kanssa.

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@kokotikid.fi. Virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on ilmoitettava 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljettaneelle taholle eli Postiin.

[instagram-feed]